Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammattitutkinto sopii mulle?

Vierailija
16.11.2024 |

Mietin kyllä että mitäköhän sitä tekisi työkseen kun kuntoutuu. Mikä sopisi tyypille jolla on nolatuksi, kritisoiduksi ja torjutuksi tulemisen pelkoja, suojautumiskäyttäytymistä työkalujen ja vaaralliseksi koettujen ympäristöjen ja tilanteiden suhteen, herkät ihmissuhteet, liian kovat vaatimukset itselleen... jaada jaada. Iso aukko CV:ssä ja ei käytännössä yhtään työkokemusta. Kuka helkkar1 mut palkkaa?

Mulla on mielessäni kirjastoala. Toisaalta mikä tahansa muu kuin hoitoala sopii mulle teoriassa. En halua olla muiden terveydestä vastuussa. Enkä kyllä tykkää finanssialasta enkä lakijutuista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous- ja puhtaanapito

Välinehuoltaja, laitoshuoltaja

Vierailija
2/12 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasto ei työllistä 

Vierailija
4/12 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti Fugen rikollisten mukavassa koulussa. Tulos tai ulos.

Vierailija
5/12 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit myydä sisäelimiäsi

Vierailija
6/12 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä itse pidät? Mieti mikä on sun juttu ja mikä ei. Jos joku toinen sanoo mitä jos se mene puskaan. Joillakin voi olla kaksi koulutusta +kursseja ja ei tee niitä, joku kolmas resonoi. Tai puoliksi se koulutuksen ala.

Vierailija
7/12 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haudankaivaja. Vainaja-auton kuljettaja. Ruumishuoneen siivooja.

Vierailija
8/12 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaja.

suurin osa niistä lusmuista elää tuilla ja makaa kotona. loput ovat kirjoilla työpaikalla, mutta käytännössä aina saikulla, lakossa tai äitiyslomailemassa.

Vierailija
9/12 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elintarvikealan perustutkinto, leipuri-kondiittori

Vierailija
10/12 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy Youtubesta Jeremy's IT lab kanavalta CCNA 200-301 ja ENCOR kurssit. Sitten menet jonnekin ICT-puolen ammattitukintoon johtavalle kurssille jos niitä jossain olisi. 

Vierailija
11/12 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä itse pidät? Mieti mikä on sun juttu ja mikä ei. Jos joku toinen sanoo mitä jos se mene puskaan. Joillakin voi olla kaksi koulutusta +kursseja ja ei tee niitä, joku kolmas resonoi. Tai puoliksi se koulutuksen ala.

Toi kirjasto kuulostaa hyvältä. Olen ollut kirjastossa työkokeilussa kuormapoikana ja erilaisia aputehtäviä tehden, käytännössä ihan kunnon työtehtäviä. En silloin halunnut asiakaspalvelua tiksissä ottaa vaikka siihenkin olisi saanut perehdytyksen. Kaiketi se meni ihan ok hyvin ja sain suosittelijoita, vaikka olinkin seinäruusu :-3 Nyt vaan mietin että mitkä psyykkiset sairaudet ovat esteenä alalla sillä tutkinnon kuvauksessa sellaisista mainitaan? -ap

Vierailija
12/12 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastoon et pääse palkalle 

ei oo rahaa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan