S-"pankin" asiakaspalveluun ei saa yhteyttä. Aivan tukossa ruuhkan vuoksi.
Naurettava koko s-"pankki". Kannattaa välttää, koska jos ongelmia tulee, et saa sieltä ketään kiinni.
Kommentit (9)
No ei ole parempi Nordeankaan sen koommin.. jos asiakaspalvelua haluaa niin onko muka olemassa hyvää vaihtoehtoa nykyään?
Soitin nordealle ja siellä ekana vastaa joku botti, kun pääsee puolen tunnin jonottamisen jälkeen ihmisen kanssa puhumaan niin ohjasivat eteenpäin, vähän aikaa hälytti ja sitten koko puhelu katkesi. Että näin. En soittanut toista kertaa.
Onko joku erityinen ongelma heillä nyt vai onko yleensäkin hankala saada yhteyttä?
Koittakaa ottaa yhteyttä ensin. Huomaatte ettei sinne pääse.
Puhelimella ei pääse edes jonoon. On niin tukossa.
S-pankin puhelinjonotus on MAKSULLISTA. Törkeää, kun eivät edes kerro kuinka kauan arvioitu jonotus kestää. Miksi jonotuksesta saa yleensäkään periä maksun? Kohtuutonta aina, erityisesti nyt koronan aikaan.
Viimeksi jonotin 35 minuuttia. Joskus on vain asioita, mitä ei voi hoitaa konttorissa eikä mobiilissa.
Kun lopulta pääsin puhelimella ja kerroin, että konttorista, jonne odotin vuoroani lähes tunnin, oli annettu väärä ohje, sanoi virkailija, että ne ovat ”osuuskaupan väkeä” niissä konttoreissa, eivätkä osaa kaikkea.
En ymmärrä, ketkä ovat sitten S-pankissa töissä?
Mistä pankista saa enää palvelua? Asuntokaupat, kuolinpesät, perinnönjaot, missä ihmeessä niitä voi muualla hoitaa kuin pankissa kun tarvitaan rahojen siirtoja ym. juridista osaamista.
Ajanvaraukset ovat tukossa, puhelimella ei pääse, joku chattirobotti vastailee typerillä lauseilla, konttoreissa ei osata, mitä ne pankit oikein tekee nykyään?
Hoida asiat netissä ja mobiililla. Niin kaikki normaalit ihmiset tekevät.
Ja tottakai aattopäivinä on ruuhkaa kaikkialla, myös koronaikana.
Aina on saatu kiinni ja asiat hoidettua. Jopa paremmin kuin muissa pankeissa.