Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oletko käyttänyt roinaa?

Vierailija
27.09.2026 |

Ja miten steroidit onko vaikuttaneet seksihaluihin? Meillä mies jäi kauan sitten kiinni steroidien käytöstä ja nyt epäilen, että käyttää taas. Ei halua enää seksiä ja huomasin jo varmaan jo vajaa vuosi sitten, ettei spermaa oikein tule enää. Pallit myös kutistuneet ja mies hikoilee kuin porsas koko ajan. Ahdistaa kun mies ei myönnä tätä minulle ja sanoo, ettei haluta, koska meidän välit ovat jäätyneet. 

Itse on välit jäädyttänyt sillä, että painelee nukkumaan aina eri aikaan kun minä, välttelee läheisyyttä, ja on tunteeton kala, joka luikertelee koko ajan kauemmas minusta. Sanoo, ettei ulkonäössäni ole mitään vikaa, mutta kyllä on epähaluttu olo itsellä. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ns. roina pääsääntöisesti lisää seksuaalista halua. Pääsääntöisesti haluttomuus liittyy siihen, jos lopettaa ja oma testotuotanto on sakannut (käytännössä aina). Toipuminen vie pitkään. Jos lihakset kasvaa/pysyy niin kuuri on päällä. Libido riippuu myös aineista. Jotkin reilustikin testosteronia annostelevat sanovat ettei libido ja/tai potenssi kummoinen.

Itsellä korvaushoito annoksilla libido tasolta 5-6/10 tasolle 7- 8/10, jos 10 on nuoren miehen lähes jatkuva panetus ja stondis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi