Lue keskustelun säännöt.
Mitä mun kannattaisi tehdä??? Sain aiheettoman laskun
03.03.2008 |
Tilasin Kunto Plus -lehdestä 2 näytenumeroa hintaan 4,9 euroa, jonka maksoin. Toisen näytenumeron saatuani peruin tilaukseni ja se rekisteröitiin (sain vahvistuksen sähköpostiini). Nyt 4 viikkon myöhemmin sain kuitenkin 7,95 euron uuden laskun, mutta yhtään lehteä ei kuitenkaan ole peruutuksen jälkeen tullut. Laitoin jo sähköpostia viime viikolla asiakaspalveluun, mutta sieltä ei (yllättäen) ole vastattu. Pitäisikö ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen vai mitä? Lehden asiakaspalvelunumero on 0207-alkuinen ja sinne soittaminen maksaa yli 20 senttiä minuutilta joten sinne en soita.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla