Miksi et varaa netistä aikaa, vaan odotat jopa yli tunnin takaisinsoittoa?
Otsikko ei tietenkään koske niitä ajanvarauksia mitä ei pysty netissä tekemään, mut aika moneen paikkaan on jo nettiajanvaraus olemassa.
Usein kun soitan asiakkaalle takaisin, niin sieltä tulee tuohtunut vastaus, että varasin jo ajan netissä, koska teillä kesti niin kauan soittaa takaisin. No miks hitos et menny sit suoraan sinne nettiin! Iäkkäät ihmiset vielä ymmärrän, siis yli 80 vuotiaat.
Kommentit (5)
Sehän on nopeaa jos reilussa tunnissa soitetaan takaisin. Yleensä menee suurin osa päivästä hukkaan takaisinsoittoa odotellessa.
Yleensä minulla on siinä tapauksessa jotain kysyttävää jota ei netistä saa pengottua.
Tai kone tökkii. Siellä tai täällä päässä.
Voin myös olla kakkosasunnollani, jossa yhteys ei ole luotettava. En tod ajele puolen tunnin päähän kirjastoon sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on nopeaa jos reilussa tunnissa soitetaan takaisin. Yleensä menee suurin osa päivästä hukkaan takaisinsoittoa odotellessa.
Pälli systeemi. Jos laittais viestin takaisin ei tarttis kytätä.
Lukis sitten vain sen viestin, (jos ei ole mitään kysyttävää)
Varmaan itse jokainen tietää, jos on kipeä. Se ei muutenkaan mitenkään puhelimessa selviäisi, jos joku valehtelisi, niin joutavanpäiväinen kysely on vain .. no .. joutavanpäiväistä humpuukkia.
Zinccis
Voin varata ajan netissä hammaslääkäriin (yksityinen) ,lääkäriin (yksityinen) ,kampaajalle ja renkaan vaihtoon. Takaisin soitto on ainoastaan lääkäriasemalla.
Ai niin ja passikuvaan, poliisille .
Terveystalossako olet töissä ?
Mistä alasta puhut?