Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudunko maksamaan "peruuttamattomasta" ajasta?

Vierailija
02.01.2020 |

Tilanne se, että minulla olisi ollut tänään lääkäriaika, mutta jouduin vauvan kanssa päivystykseen. Olen yrittänyt soittaa ja perua aikani, mutta puhelu ei joko yhdisty tai jos saan yhteyden, joutuu vaan jonon hännille, sen ajan mitä olen pystynyt olen jonottanut. Yhteensä yli tunnin (enstes 45 min, sen jälkeen 2 kertaa 15 min), yhtään puhelua ei tuona aikana ole otettu vastaan. Olen myös jättänyt takaisin soittopyynnön.

Ennen oli mahdollisuus perua aika jättämällä ääniviesti, nykyään ei voi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan niistä joutuu maksamaan. Julkisella puolella on kuukausien jonot, joten joku tarvitseva olisi voinut käyttää sen aikasi. Harmillinen tilanne, mutta ei voi mitään.

Vierailija
2/5 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan maksa, vaikka vaadittaisiin. Minusta olet tehnyt voitavasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en joutunut maksamaan, kun kerroin, että olen yrittänyt perua aikaani sairastumisen vuoksi, mutta kun en saanut yhteyttä, eikä kukaan soittanut takaisin. 

Vierailija
4/5 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl

Vierailija
5/5 |
02.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä se takaisinsoittopalvelu, jossa on erikseen automaatti, jonne peruutukset voi ilmoittaa. Ei ole sinun vikasi, jos systeemi on tehty niin vaikeaksi.