Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Alkuraskauden pahoinvointi tyttö vs poikaraskaudessa
23.03.2008 |
Heip, kertoisko joku jolla on kumpaakin sukupuolta, oliko eroa pahoinvoinnissa tyttö- ja poikaraskauksissa? Mulla kun ennestään tyttöjä ja pahoinvointi ollut hyvin lievää viikoilla 7-10. Nyt vasta tein plussatestin ja jo viikon etonut ihan älyttömästi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
unohtakaa tälläiset ikivanhat uskomukset.. Äidin kroppa ei ole millään lailla yhteydessä esim. vauvan hormoneihin, joten äidin kroppa ei mitenkään voi reagoida vauvan sukupuoleen!!!