Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
PLIIIS - älkää äänestäkö ällöä merkonomiheviä Euroviisuihin. Ei tuollasta ällöä amisheviä ymmärrä kuin
01.03.2008 |
suomalainen salihousujuntti. Tämä on FAKTA.
Konttinen viisuihin.
Kommentit (4)
Teräsbetoni on taiteellisesti mielenkiintoisimpia bändejä mitä Suomessa on, vaatii vaan vähän enemmän ymmärtää älykästä campia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Huudattakaa te vaan sitä onnetonta epämusikaalista KOtiteollisuuttanne tai Nightwishia - sehän vasta massakamaa nykyisin onkin.
crystal snow vetäsi oikein konemusiikin retrot... vois purra euroopassa?
Mutta kyllä mä Teräsbetonin tai Crublandin sinne lähettäisin... jätkissä on MUNAA!
Alue: Aihe vapaa
Mä hyppäsin vasta nyt mukaan, mutta teräsbetonin kuulin. Ei oikein sytyttänyt.