Lue keskustelun säännöt.
Mitä ihmettä se Dr. Phil sanoikaan
08.03.2008 |
jotenkin että jos suhteessa on seksi kunnossa se on 30% suhteesta mutta jos seksielämä tökkii niin se on jopa 90%?
Vai muistanko ihan väärin nuo prosentit.
Ja mitä mieltä olette tuosta?
Itse allekirjoitan täysin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No niin se taisi olla.
ap