Lue keskustelun säännöt.
Ilmalämpöpumpun puhdistus, kuinka usein
08.03.2008 |
Meidän pumpussa (Mitsubishi) se valo vilkkuu n. kahden viikon välein että pitäis imuroida ja pestä ne suodattimet, mutta laiska kun olen niin kuittaan sen vaan ja annan olla toiset pari viikkoa.
Kuinka usein te pesette ne ritilät?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla