Lue keskustelun säännöt.
Mitähän tää mahtaa olla? auttakkee!!
15.03.2008 |
Lapseni (3v) pissii vielä potalle, ja siten näen tuotoksen hyvin. Taas tänään pissi oli sellaista öljymäistä, siis sellaista läikikästä, jos esim. bensaa tippuu vesilätäkköön. Saakohan kukaan selvää?? Mitähän tämä mahtaa olla, pitäisikö minun huolestua? Osaisiko joku auttaa tai kertoa omia kokemuksiaan. KIITOS!
Kommentit (4)
en ole koskaan ajatellut että se ois jotenkin outoa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ole pessyt sitä pottaa nyt edes pesuaineella, vaan ihan vaan vedellä huuhdon.. ja sit niille jotka kohta meinaavat huutaa, ettet ole POTTAASI PESSYT.. niin pesen sen säännöllisesti pesuaineella, mutta huuhtelen hyvin.
onko kenelläkään tietoa mistä johtuu? pottaan ei ole laitettu mitään, sen TIEDÄN!
ei varmaan tulis pissiäkään..