Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Vieläkö KD kannattaa Britanniasta kopioitua mallia sosiaaliturvaan?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole lähimmäisenrakkaudesta hiventääkän.
No, KD ei tietenkään muutenkaan ole varsinainen lähimmäisen rakkauden puolue.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei ole lähimmäisenrakkaudesta hiventääkän.
Joo, naurattaa, että kyseinen puolue väittää arvomaailmansa nojaavan Raamattuun. Ei siltä tunnu.
KD on kyllä jotenkin niin ristiriitainen puolue ettei tiedä mitä ajatella. Puheenjohtaja on henkilönä ihan symppis kyllä, mutta muuten tuntuu tosi oikeistolaiselta puolueelta.
Alue: Aihe vapaa
Siinä ei ole lähimmäisenrakkaudesta hiventääkän.