Lue keskustelun säännöt.
Mä asuin pohjois pohjanmaalla pikku mökissä
15.11.2019 |
Ja mulla oli stalkkaaja. Kamalaa aikaa. Koputteli öisin ikkunaan yms
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Yrittikö sisälle mökkiin? Pelottavaa. Tiesitkö kuka oli?
Ei mutta laittoi uhkailu tekstiviestejä, käytettyjä pornolehtiä postilaatikkoon yms. Silloin en tiennyt kuka oli, myöhemmin sain tietää. Hänellä mm raiskauksen yrityksiä, ollut vankilassakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Yrittikö sisälle mökkiin? Pelottavaa. Tiesitkö kuka oli?