Hermot palaa paikalliseen kultasepänliikkeeseen!
Sain ko.liikkeeseen lahjakortin, joka on minulle huomattava, 100 euroa. Olin heidän verkkokaupastaan katsonut valmiiksi korun, jonka haluan. Heillä ei kahdessa liikkeessä ollut sitä. Tilasin sen liikkeeseen n.kolme viikkoa sitten. Lupasivat soittaa, kun se tulee. No, kävin toissa viikolla kysymässä, kun olin ohikulkemassa. Sanoivat, että keräävät useamman tuotteen tilauksen ja tilaavat sitten ja lupasivat soittaa viime viikolla, kun tulee. Ei ole tullut soittoa. Lahjakortti menee kohta vanhaksi ja pitää mennä liikkeen valikoiman ehdoilla ostamaan jotain muuta, jos korua ei siihen mennessä tule. En asioi normaalisti itse tuossa liikkeessä enkä asioi tämän jälkeenkään! Koru on saatavilla sadan kilometrin päässä olevassa liikkeessä eivätkä saa sitä kolmeen viikkoon toiseen liikkeeseen!!
Kommentit (6)
Aina vastaavissa tilanteissa on lahjakortin päivämäärää siirretty, omalla kohdallani. Oletko kysynyt?
Vierailija kirjoitti:
Aina vastaavissa tilanteissa on lahjakortin päivämäärää siirretty, omalla kohdallani. Oletko kysynyt?
Täytyy kysyä, jos koru ei ilmesty lähipäivinä liikkeeseen. En voi käsittää tuota vetkuttelua.
Vierailija kirjoitti:
Missä liike?
Porvoossa.
Lahjakortti ei valitettavasti käy verkkokauppaan.ap