Lue keskustelun säännöt.
Oliko ne Tallinkin vainajat juoneet vironviinaksia?
Kommentit (3)
Kyllä se toivon mukaan julkisuuteen kerrotaan. Mua ei Tallinnan risteilyt kiinnosta yhtään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tuskinpa vain. Eiköhän ole jostain muusta aineesta kyse kuin viinasta. Ehkä nuo kaksi olivat ne huono-onniset, muut samaa käyttäneet ovat selvinneet hengissä? Pakko noiden tapausten on jotenkin liittyä toisiinsa, sattumana liian epätodennäköinen.
Tuskin kun menomatkalla kuolivat?
Jotain viinaa vahvempaa?