Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelija, miten jaksat pahoitella toisen yrityksen virheitä, joita asiakas tulee valittamaan sinulle?

Vierailija
07.10.2019 |

Huonoimmassa tapauksessa asiakas vielä luulee, että voit korjata toisen yrityksen tekemän virheen, hyvitellä tms.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/4 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt pahoittelen toisen yrityksen mokia? Kyllä itse tuon selvästi esille että tämä ei ole meidän syy ja sanon vaikka että onpa harmi että he ovat näin tehneet tms. ja kannattaa antaa sinne palautetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt pahoittelen toisen yrityksen mokia? Kyllä itse tuon selvästi esille että tämä ei ole meidän syy ja sanon vaikka että onpa harmi että he ovat näin tehneet tms. ja kannattaa antaa sinne palautetta.

Tuntuu silti, että tämä ei riitä siinä vaiheessa kun vihainen asiakas on tullut valittamaan. Se, kun sanon, että ei voida asialle mitään vaan pitäisi ottaa yhteyttä yritykseen XX, tämä on kuin märkä rätti heitettynä asiakkaan naamaan. Välillä myös asiakkaalla voi olla ihan oma käsitys tapahtumien kulusta eli ei usko, että emme voi korjata virhettä tai emme voi vastata siitä.

Vierailija
4/4 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. En osaa oikein muuta neuvoa antaa kuin että pitää pysyä tiukkana ja asiatonta puhetta ei tarvitse kuunnella. Voi asiallisesti, mutta tiukasti sanoa että nyt olet väärässä paikassa ja asiaa kannattaa selvittää kun olet rauhoittunut, kiitos ja hei.