Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ostanko 2-osaisen vai haalarin 3v päiväkotiin?
Kommentit (3)
2-osainen. On meillä osoittautunut tosi käteväksi. Millainen lapsesi on jos tykkää ryömiä/maata maassa niin silloin ostaisin varmaan 1-osaisen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On niin paljon kätevämpi, eikä aina nouse takinhelma yms. Mä ostin tyhmänä 3-v viime vuonna takin ja housut, ja jouduin sitten ostamaan vielä haalarinkin.
Alue: Aihe vapaa
Talvihalarissa pitäydytään kyllä vielä pitkään haalarimallissa.