Lue keskustelun säännöt.
Hei Nöykkiön seutuvilla asuvat (ml. Kattilalaakso, Eestinmalmi ja -laakso)!
20.03.2008 |
Viihdyttekö alueella? Mitä huonoa alueella/mitä toivoisitte alueelle? Onko alueelle tulossa isoja kaavamuutoksia tms. mullistavaa?
Lyhyesti siis: kannattaako alueelle muuttaa?!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla