Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ammatinvalintavinkkejä kaivataan.

Vierailija
05.03.2008 |

Yhteisvalinta käynnissä ja meillä viime kevään yo ei vieläkään tiedä mitä haluaisi opiskella.

Patjatehtaalla tuskin montaa koemakaajaa tarvitaan ja pöytään rummutus tuskin elättää. Siinä siis ainoat kiinnostavat asiat.



Luetelkaa siis ammatteja, joita voin ehdotella. Älykkyys kyllä riittäisi mihin vaan mutta tällä hetkellä ei lukeminen kiinnosta eli amisammatteja, joihin valmistuisi parissa vuodessa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, viet joltain kiinnostuneelta paikan sekä käytät turhaan opintotukikuukausiasi jne. Pidä välivuosi. Tai vaikka 6 kk sapattia, syksyllä on uusi haku. Hae itteäs! Mulla on sellanen alemman tason tutkinto, nyt olen korkeakoulussa. Meni vuosia hukkaan.

Vierailija
2/10 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatta kokeilla, josko sieltä löytyisi mielenkiinto?! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkonomi, lähihoitaja, tradenomi, sairaanhoitaja, sähköasentaja, talouskoulu ... Tai sitten vuosi työntekoa jotkut yritykset palkkaavat työkkärin kautta harjoittelijoita tai sitten jonnekin hesburgeriin töihin.

Vierailija
4/10 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on putkiasentaja. Opiskelu ei vaadi liikoja ja ammattimiehistä todella pula. Suosittelen.

Vierailija
5/10 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä aloittaa opiskelemaan jotain " ihan ok" -alaa, jos ei aivan heti sitä " unelmaansa" keksi. Voi kädä niinkin kivasti, että siihen alaan sitten tykästyy. Kannattaa miettiä vaikka harrastusten kautta, tai millaisia kirjoja/lehtijuttuja tykkää lukea, mitkä asiat kiinnostavat, mitä tekee kaikki päivät...

Vierailija
6/10 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Merkonomi, lähihoitaja, tradenomi, sairaanhoitaja, sähköasentaja, talouskoulu ... Tai sitten vuosi työntekoa jotkut yritykset palkkaavat työkkärin kautta harjoittelijoita tai sitten jonnekin hesburgeriin töihin.

No jos ap meinaa parissa vuodessa valmistua niin mahtaako mikään näistä ammateista käydä? Tuskin.

Vierailija
8/10 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tienaten matkarahoja sitä myöten, kun siellä kulkee. Eiköhän ne ajatukset siitä selkiydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
10/10 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ainakin syksyyn " matka" jatkuu, vaikka kouluun pääsisikin.

ap