Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Polveen kortisonia, sairaslomaa vain 1 päivä???

Vierailija
12.03.2008 |

Aina olen joutunut viikon olemaan kotona lepäämässä ja jalkani on mielestäni vaatinutkin sen, mutta nyt uusi lääkäri laittaisi heti vaan takaisin töihin.. Onkohan tämä kovin suotavaa alkaa rasittaa sitä taas heti?!? Teen fyysisesti raskasta työtä ja kävelen lähes sen 8 tuntuia.



Kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ortopedin sisko

Vierailija
2/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole saanut yhtään päivää sen jälkeen kun kantapäähäni laitettiin kortisonia. Mutta tuo että sinulla laitetaan aina silloin tällöin kuulostaa jo aika huonolta jutulta. Kortisonihan kuluttaa jänteitä yms. Ei se mikään lopullinen parannuskeino taida olla mihinkään tautiin. Miehellä oli kiertäjäkalvon repeymä olkapäässä ja ortopedi oli ensimmäisenä kysynyt että ei kai ne vaan pilannut sitä terveyskeskuksessa kortisonia lykkäämällä. EI onneksi ja pikkuhiljaa vaiva parani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan jos joudun terveyskeskukseen varaamaan aikaa sen takia että omasta mielestäni tarvitsen enemmän sairaslomaa. Tälle lääkärille kuka pisti, ei ole mahdollista päästä huomenna uudestaan.

Vierailija
4/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aloitettiin uudet lääkkeet, mutta sen tietää vasta myöhemmin sopivatko.



ap

Vierailija
5/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain aina viikon ja oikeesti oli tarpeen. Polveni oli aina tosi tulehtunut ja nestettä jousuttiin poistamaan isoja annoksia.

Polveni kipeytyi aina kahdeksi päiväksi tyhjennyksestä niin kovasti, että en olisi voinut kävellä yhtään. Kolmantena päivänä jo vähän pystyi astumaan.



Onko uusi lääkäri? Eikö kysynyt miten kipeä polvi on ollut aikaisimmilla kerroilla?

Vierailija
6/6 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostaa minuakin