Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saa kait nyt parsaa syödä raskaana ollessa!?

Vierailija
05.03.2008 |

Voisin vetää parsakaalta kilotolkulla ja olenkin syönyt. Mies eilen sanoi, että hän jostain luki, että parsa ei ole hyväksi odottavalle. Enpä ole ikinä tuollaista kuullutkaan :O



Niin ja en pakota miestä syömään sitä, että ei se sen takia keksi omasta päästään ;)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä foolihappoa pitäis saada oikein kunnolla raskausaikana...



mulle ihan neuvolassa on sanottu että parsaa pitäis syödä, siinä sitä foolihappoa on kuulemma niin hyvin...



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme