Lue keskustelun säännöt.
Saa kait nyt parsaa syödä raskaana ollessa!?
05.03.2008 |
Voisin vetää parsakaalta kilotolkulla ja olenkin syönyt. Mies eilen sanoi, että hän jostain luki, että parsa ei ole hyväksi odottavalle. Enpä ole ikinä tuollaista kuullutkaan :O
Niin ja en pakota miestä syömään sitä, että ei se sen takia keksi omasta päästään ;)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja sitä foolihappoa pitäis saada oikein kunnolla raskausaikana...
mulle ihan neuvolassa on sanottu että parsaa pitäis syödä, siinä sitä foolihappoa on kuulemma niin hyvin...