Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Kuparikierukan jälkeen raskaaksi?!?

Vierailija
27.02.2008 |

Eli NYT se on pois mun sisältä! AH! :)



Kerrohan miten nopeasti olet tullut itse raskaaksi moisen operaation jälkeen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kesken ja yksi kierto oli välissä ja raskauduin uudestaan ja nyt se nyytti on 10½kk <3

Vierailija
2/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukuussa tein testin, helmikuussa meni kesken...

Siitä meni 5kk että tuli uudestaan raskaaksi, testi elokuussa, kesken syyskuussa..



Sitten uusi testi lokakuussa, nyt menossa rv 23



Mutta tuo on niin yksilöllistä. Esikoista yritettiin vuosi.

Eli voi mennä 1kk-> että tulet raskaaksi, jos tulet..



Ei kukaan voi määritellä että silloin ja silloin tulet raskaaksi.. Lapsia kun ei tehdä vaan ne saadaan lahjana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedossa on että yksilöllistä! ;)



Meillä 2 lasta. Esikoinen odotutti vuoden, toinen muutaman kuukauden.



On vaan niin tohkeissaan kun se kierukka on pois ja vauva saa tulla -kun tulee!



Lisää omia kokemuksia saa laittaa!!!



ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi