Vakuutusyhtiön "edustaja" soitti meille.
Soitti erään ison vakuutusyhtiön "edustaja" vaimolle taannoin. Väitti kiven kovaan että nyt on aika katsoa vakuutukset kuntoon. Asia ilmaistiin niin että vakuutuksemme saattavat olla pielessä "oikeasti" tai että jos emme mene siitä aiheutuu ongelmia asiakkuuteen. Vaimo kieltäytyi monesti, mutta tämä puhelinpommitus jatkui viikko tolkulla. Tässä vaiheessa vaimo antoi periksi ja kävi toimistolla. Vakuutuksemme olivat yllättäen kunnossa, ainoa ongelma oli että lisää pitäisi saada myytyä meillekin vakuutuksia. Älkää suotta menkö toimistolle, jos tällaisia painostus puheluita tulee. Olisi edes rehellistä myyntiä, mutta annetaan ymmärtää että jokin ongelma on.
Kommentit (5)
Sama tapahtunut 2 kertaa. Minut kutsuttiin toimistolle "päivittämään henkilötietoja lakimuutoksen vuoksi". Yrittivät sitten myydä kalliita henki- ja sairausvakuutuksia opiskelijalle.
Vaihtaisin yhtiötä mutta kun muuten olen ollut tosi tyytyväinen.
Kokeile tinkiä hinnasta puhelun aikana. Mikäli tinkiminen ei onnistu, pyydä puhelimeen henkilö jolla on valtuudet keskustella hinta kohdilleen.
"vaimo antoi periksi ja meni toimistolle.." Miksi ei voinut vaan sanoa "ei kiinnosta". Nyt tulee mieleen, että oletteko vähän yksinkertaisia?
Tanan puhelinmyyjät.