Lue keskustelun säännöt.
Mitä luulette onko tämän kirjoittaja läski??
04.03.2008 |
" Rakastan ruokaa, syön koko ajan, ja sitten kun en syö, teen ruokaa ja valokuvaan sitä. Usein yhdistän syömisen ja koneella istumisen ja musiikinkuuntelun. Joskus käyn pyöräilemässä ja valokuvaamassa jotain muutakin."
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lihavat ei mainosta sitä mitä paljon syövät.