Lue keskustelun säännöt.
Mitä lahjaksi vastasyntyneelle/äidille?
29.01.2008 |
Siskoni synnyttää lähiaikoina ja mietin, mitä voisin viedä hänelle sairaalaan kun menen katsomaan vauvaa. Olisiko kenelläkään ideoita? :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kukkaset on ihania, mutta niissä on työ ja tuska raahata kotiin. (kokeiltu kahdesti)