Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaako ketään muuta kovasti tuo Heathin kuolema?

Vierailija
23.01.2008 |

Musta on kauheata ajatella, että hän on kuollut, peruuttamattomasti poissa:(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei nyt varsinaisesti ahdista. onhan se aina jotenkin erilaista, kun noin nuori ihminen kuolee aivan yllättäen. =(

Vierailija
2/3 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks pitäis? En tuntenut kyseistä ihmistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se itsekin tiesi mitä tapahtuu jos käyttää huumeita tai turhia lääkkeitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi