Lue keskustelun säännöt.
Ahdistaako ketään muuta kovasti tuo Heathin kuolema?
23.01.2008 |
Musta on kauheata ajatella, että hän on kuollut, peruuttamattomasti poissa:(
Kommentit (3)
Miks pitäis? En tuntenut kyseistä ihmistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kai se itsekin tiesi mitä tapahtuu jos käyttää huumeita tai turhia lääkkeitä...
mutta ei nyt varsinaisesti ahdista. onhan se aina jotenkin erilaista, kun noin nuori ihminen kuolee aivan yllättäen. =(