Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

isä tulee lastaan tapaamaan, ja äidille seksiä..

Vierailija
16.01.2008 |

eli lapsen isä tulee kohta lasta tapaamaan, ja lapsi nukkuu päiväunia, silloin iskä tapaa äidin ensin seksin merkeissä.. sitten herätetään lapsi, ja leikitään:)



sitten iskä lähtee omaan kotiinsa avovaimonsa luo.



kyllä elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa:))



Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa, että hyvvää teki:)



kiitos ymmärtäjille,

ja pahansuopaisille ilveilijöille voisin yhtyä jonkun mainitsemaan tekopenisasiaan;

työntäkääpäs se tekopenis vaikka sinne minne ei aurinko paista, toisi vähän vaihtelua teidänkin nuivaan seksielämään:))



-ap

Vierailija
2/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin exällä ei ole uutta kumppania.



Tilanne on ihan kätevä, mieluummin seksiä tutun miehen kanssa kuin etsiä yhden illan suhteita esim. baarista.

Voi tosin olla että joskus palataan yhteen muussakin kuin seksimielessä. Aika näyttää.

Parisuhdetta en tällä hetkellä halua eikä aikaa miesten tapailuun edes ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa ja pikkuisen " lämmiteltiin" toisiamme. tää kuvastaa sitä, ettei mies ole ihan onnellinen nyksän kanssa, kun voi tehdä tällaista. jos kaikki on hyvin, ei ole tarvetta tällaiseen suhteeseen.

Vierailija
4/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää ja valehdella toiselle ihmiselle ihmissuhteessa. Se tuossa on säälittävää, koska kukaan ihminen joka tekee toiselle ihmiselle niin ei ole oikeasti onnellinen. Se perustuu vnimittäin valheeseen, ei tosiasioihin se " onnellisuus"



Itsepetosta tai sitten sydämettömyyttä- joka ei sekään kuuluu tasapainoisen ihmisen elämään.



Mutta jos ajattelee että hyvä elämä on sama kuin sikamaisuus jotakuta ihmistä kohtaan omista, itsekkäistä syistä, niin siitä vaan. Ei käy kateeks, koska omanarvontunnon kasaaminen tuosta tilasta on työlästä. Jos semmoisen nyt sitten elämäänsä haluaa.

Vierailija
5/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö siihen sillon kelpais joku tuntematonkin? tulee vähän sellainen tunne, että jokin toive on yhteenpaluusta. tai sitten on katkera miehen uudelle puolisolle.

ei nyt kuulosta ihan aidosti onnellisen ihmisen touhulta tuollainen!

olen minäkin kaikennäköistä vehdannut elämässäni, ja sillon sitä on tullut kerrottua itselleen vaikka minkälaisia valheita.

Vierailija
6/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa tehdä hyvää sunkin itsetunnolle?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletko, että kovinkin moni on sulle kade?

Vierailija
8/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö voisi jostain ottaa kokonaan omaa. Se kuule käyttää sua vaan ilmaispalvelujen merkeissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain outoa on siinä, ettei lasta päästetä tapaamiselle isän uuteen kotiin, ja näköjään voi tämmöistäkin olla taustalla.

Vierailija
10/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkevämmin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumminkin. Lopeta se suhde. Anna tavata vaan lastanne ja hanki oma kunnollinen mies.

Vierailija
12/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin se mies. Enkä tiedä oikein, että pitäisikö myös sääliä sitä lastakin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei onnistu se uuden elämän hankkiminen. Onko ap ruma tai lihava tai jotenkin muuten omituinen?

Vierailija
14/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


En ole ap. mutta toimin samoin. Seksi on sitäpaitsi hyvää exän kanssa ja muualtakin saan - en usko enää uskollisuuteen.



Meillä on kaksi yhteistä lasta.



Nain kenen kanssa huvittaa tästedes ja seuraava voi olla vaikka varattu mies työpaikalta jonka kanssa on sensuuntaista meneillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ap on läski.

onnellinen läski:)



lähinnä paskaa niskaan täällä odotinkin, sateenvarjoni on auki..



-ap

Vierailija
16/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat varmaan jotain sairasta nautintoa siitä, että saat toisille ihmisille pahan mielen. Hae apua, oikeasti. Loppupeleissä tolla toiminnalla menetät vain maineesi (jollet ole jo menettänyt) ja otat eniten paskaa itse käteesi.

Vierailija
17/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset


Vierailija
18/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa napsahtaa pilkka omaan nilkkaan, arvon mammat.



nyt soi kelloo, moi

Vierailija
19/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen ei vähän vanhempana niin vaan onnistu. Onnaa vaan nuorilla.

Vierailija
20/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan rehellisesti onnitella loistavasta tilanteesta. Saa hyvää seksiä ilman sen kummempia velvotteita.



Mun on helppo sanoa, kun oma mies on ihan vain ensimmäisellä kierroksella.