Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

isä tulee lastaan tapaamaan, ja äidille seksiä..

Vierailija
16.01.2008 |

eli lapsen isä tulee kohta lasta tapaamaan, ja lapsi nukkuu päiväunia, silloin iskä tapaa äidin ensin seksin merkeissä.. sitten herätetään lapsi, ja leikitään:)

sitten iskä lähtee omaan kotiinsa avovaimonsa luo.

kyllä elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa:))

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon naimisissa ja kahden lapsen äiti mutta pisti kyllä hymyn huulille tän hetkinen mukava tilantees =D ehkä ei pitemmän päälle oo kannattavaa, muutaman vuoden päästä varmasti kaipaa jo muuta, mutta ota ilo irti vielä!!

Vierailija
22/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mun mieheni olisi sun luonasi tällä hetkellä ellei sitten ole unohtanut kertoa yhteisestä pikkukullannupustanne ;), jonka on tässä avioliittomme aikana pykännyt ja ottanut myös kahta lastamme mukaan. Silti säälin sinua vilpittömästi. Surkea kohtalo. Huomaat sen joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 rakastavaa vanhempaa, huolenpitoa ja hoivaa.

perusturvallisuus kaiketi ok.

Vierailija
24/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä kommenteista. NOi on kateellisia, kun jollain voi olla hyvää seksiä. Koska kyllä parisuhteessa on kausi, kun se ei ole niin hyvää :)

Vierailija
25/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksielämänsä järjestettyä jollain muulla tavalla.

Vierailija
26/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan hyviä ystäviä nykyisensä kanssa, vieraillaan puolin ja toisin.

Miestä ei voi omistaa hän enkä minä lisäksi tiedän että ei tule olemaan kenellekään uskollinen tuo mies - sitä panettaa aina.

Käy työmatkoilla ja olen 100 varma että ottaa myös reissuillaan vierasta minkä ehtii.

Vierailija
27/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse lähteä etsimään vierasta seksikumppania vaan saa tutulta.

Vierailija
28/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai se, että lapsen isä ja äiti sekstaavat keskenään?

Eikö sinun lapsesi äiti ja isä harrasta seksiä keskenään?

Vierailija
29/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo sanoikin, että sitten kun äidillä alkaa joku muu miessuhde, varmaan loppuu tapaamiset isän ja lapsen välillä. Ja juu, mä en usko siihenkään, että lapsen ja isän suhde voi kummoinen olla, jos pitää tavata äidin kotona, kun isällä on omakin koti. Ettei vain olis nyt niin, että äiti kiristää tätä isää/ex-miestä tulemaan luokseen tapaamaan lasta? Eihän tuo oikeesti voi olla pitkän päälle kenenkään mielestä hyvä systeemi? Toipuuko teidän mielestä ihmiset erosta sillä, että jatkaa toistensa kanssa naimista? Ero on ero, mikä tarkoittaa, ettei olla tekemisissä enää paitsi pakolliset.

Vierailija
30/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ero on ero, mikä tarkoittaa, ettei olla tekemisissä enää paitsi pakolliset.

Ja ehkä ap ja mies palaavatkin vielä yhteen, kun on lapsikin, mistä sitä tietää.

Vierailija
31/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa seksiä! Ei tartte muualta etsiä ja tiedät tod. näk. mitä saat kun on exä kyseessä. Kaikki naiset ei sitä tajuu, että meillä toisilla on vähän erilaiset tarpeet kuin toisilla. Toisille riittää se tekopenis, toisille ei...

Vierailija
32/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia, jos harkitsee yhteenpalaamista, mutta päättelin, että sellainen ei ole ap:lla mielessä. Ja jos harkitsee yhteenpalaamista, sen olis ehkä voinut joko neuvotella selväksi jo aiemmin tai sitten tehdä niin kuin täällä aina neuvotaan eli ensin erota siitä tänhetkisestä suhteesta ja sitten aloittaa uusi exänsä kanssa.

Että tuollaista selän takana möyrimistä, joka kertoo tunteiden solmuista ja laiskuudesta jatkaa elämää, en oikein arvosta. Sori. Asiahan ei mulle kuulu, ihan ulkopuolisena kommentoin.

Vierailija
33/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllistä ja hyvää seksiä ilman velvoitteita. Pienen lapsen äidin voi olla hankala etsiä seuraa ravintolasta ja jos ei edes ole valmis vielä eron jälkeen seurustelemaan niin toihan on ideaali tilanne jonkin aikaa. Pää täytyy vain pitää kylmänä mut harva nyt exää kuitenkaan takaisin haluaa kun on eronnut joten miksi ei jos seksi sujuu hyvin.

Vierailija
34/34 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmäkö olet?