vain idiootti hakee myöhästyneestä lennosta korvauksia jonkun yhtiön kautta!!!!
en tajua tätä, mainostetaan mm....... "- Ei paperitöitä" - Ei stressiä - Ei hukattua aikaa" - hae korvaukset joltain yhtiöltä joka ottaa sitten 25 prosenttia provikkaa!!!!!!!!!!!
paperitöitä ei tarvinnut tehdä eikä stressata kun laitoin 6 t myöhässä olleiden lentojen osalta korvausvaatimuksen SUORAAN lentoyhtiölle ja vielä skannatun dokumentin majoittajalta, siitä "kuinka businesneuvottelu meni pilalle" - 400 e tuli Eu lennosta viikon sisällä tilille (lennot maksoi muuten 60 e ja se ei liity asiaan mitä lennot maksaa) - suosittelen siis ensin ainakin hakemaan korvaukset suoraan lentoyhtiöltä, ei stressiä ei paperitöitä ei hukattua aikaa - eikä provikkaa!!!
Kommentit (5)
Ja vain idiootti jaksaa asiasta öyhöttää.
No kaikista ei yksinkertaisesti ole ilmaisemaan asiaansa selvästi. Loruillaan liirumlaarumit ja epäasiallisuudet eikä kukaan saa lopulta selvää, mitä korvausta haetaan ja miksi.
Onhan meillä potilasvahinkoapuunkin erikoistuneita firmoja, toki valitus sinne vaatii enmmän kuin kotimaiselle lentoyhtiölle.
Ainakin jet fly vai mikä se yhtiö olikaan niillä oli valmis kaavake kotisivulla miten korvaus haetaan itse tosin mailasin sen lisäksi tekaistun dokumentin muka myöhästyneestä business neuvottelusta. Viikossa sain korvaus 400e
Luultavasti tuo asiansa osaava firma saa paljon enemmän kuin 25% suuremman korvauksen. Eivätkä nuo asiat ihan ilmoitusluonteisesti hoidu, vaan saat vääntää lentöyhtiön kanssa kättä ja uhkailla pitkään ennen kuin saat sieltä ropoakaan. Ja silloinkin korvausta on alennettu kaikenlaisilla verukkeilla, joten sinut on käytävä monta kamppailukierrosta ennen kuin saat sen minkä laki tarjoaa ja tarvittaessa olla valmis oikeuteen ulkomailla miljardiyhtiötä vastaan.
aaamen lets boogie and woogie man! you are the dude!