Lue keskustelun säännöt.
Paitani repesi hihan kohdalta kun hauis on niin iso
Kommentit (6)
Sitten sä et ehkä mahdu kaikkiin laitteisiin :(
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hauis ei ole liian iso, olet vain ostanut väärän kokoisen paidan. Vai äitikö osti?
Multa lensi paidasta nappi mahan kohdalta, kun oikein pullistin. Pizzalla käynnin varjopuolia. Kumpi voittaa?
Tarkoitatko sanoa, että äly ja lihakset eivät sovi samaan ihmiseen?
Olisit laittanut jotain musaa taustalle ja olisit samalla liikehtinyt tanssien niin olisit voinut kuvitella olevasi joku hunks.
Käy ompelimossa hankkimassa puseroihin vetoketjulla toimivat, tarpeeksi pulskat irtohihat.