Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ex-mies lähenteli
26.05.2019 |
Olemme eronneet useita vuosia sitten. Lasten takia silti yhteydessä. Olimme kahden kesken ja hän sanoi minulle jotain härskiä. Sanoin että lopettaa moiset puheet ja lähdin ulos. Jäi inhottava olo. Mitä pitäisi tehdä?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jätä se sika.
Eiku... ota se takaisin ja jätä uudestaan
Edelleen viisi vuotta eron jälkeen joudun varomaan exää ja pitämään hänet vähintään kädenulottovuuden päässä.
Hän luottaa siihen, etten lähde hänelle räyhäämään lasten edessä, jos kähmäsee. Jutut on panemiseen liittyviä, mutta ne vain ohitan huomioimatta.
Niin. mua ei olekaan suuremmin ennen ahdisteltu. Nyt sitten. Hyi helvata. ap
Alue: Aihe vapaa
Up. Asia jäi todella vaivaamaan. Sellainen likainen, inhottava olo. ap