Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Asiakaspalvelija myöntää: olin väärässä siinä, että "hyvää päivänjatkoa" olisi aina vain teennäistä
02.05.2019 |
Olen itse niin kyyninen, että olen pitänyt hyvän päivänjatkon toivottamista kaupallisena ja teennäisenä. Mutta nyt itse töissä huomannut, että jotkut asiakkaat innostuvat tuosta toivotuksesta kovasti ja saattavat itse olla niitä, jotka toivottavat hyvää päivänjatkoa :)
Kommentit (3)
Minä ainakin toivottelen hyviä viikonloppuja, pyhiä ja päivänjatkoja ihan ilahduttaakseni ihmisiä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No tehdään kaupan kassalla paljon muutakin teennäistä. Äärettömän harvoin se "kiitos" tai "hei" edes tulevat sydämestä vaan ihan mekaanisia ne ovat.
Alue: Aihe vapaa
Itsekin pidän hyvän mekaanisen päivänjatkon toivottamista myyjän toimimisena saamiensa ohjeiden mukaisesti eli kaupallisena ja teennäisenä. Yleensä toivotan "kiitos samoin" ihan yhtä mekaanisesti. MUTTA: jos tässä kohtaa myyjä kiittää vastatoivotuksesta, kuten joskus käy, se on aito kiitos ja se lämmittää mieltä!