Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten te jaksatte koko päivän
15.01.2008 |
haukkua toisia täällä av:lla?
Elämä on ihanaa, mutta te vain tuhlaatte päiviänne jossain turhanpäiväisellä palstalla ja ruokitte negatiivisia tunteita.
Eikö tunnu yhtään, että elämä menee hukkaan tällaisessa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Haukutaan toisten lasten nimiä, ulkonäköä, pukeutumista jne....
Jos klikkaa auki jonku asiallisen kysymyksen niin vähintään kolmas vastaus on puhdasta vittuilua.
Negatiivisuus ruokkii negatiivisuutta ja siitä ei ole harmia kuin vain itselle, joka sitä itsessään kasvattaa.