Lue keskustelun säännöt.
Miksi alan oireilla parisuhteessa?
21.01.2008 |
Mikä ihme minua vaivaa kun itsekseni olen ihan ok, mutta parisuhteessa alan ajan myötä ahdistumaan ja voimaan huonosti.
Kommentit (2)
Vierailija:
Oletko löytänyt mitään syy-yhteyttä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oletko löytänyt mitään syy-yhteyttä?