Lue keskustelun säännöt.
”Kaunis” auto
20.04.2019 |
Olen erittäin huonolla itsetunnolla varustettu ja tarvitsisi vaihtaa auto uuteen. Auton tarttee olla hyvännäköinen. Mikä auto olisi. Uusi Renault Megane hatchback on mielestäni kaunis mutta ei muuten hyvä, muita samanlaisia? Saa olla maasturikin, ei ranskalaisia. Se pitäisi saada noin 20 000 pari vuotta vanhana.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mazda 3?
Kivan näköinen kyllä mutta ei..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei rellua kannata ostaa, ne on sysipaskoja!
Mazda 3?