Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka työssänne kohtaatte ammattivalittajia, miten pystytte olemaan räjähtämättä takaisin?

Vierailija
07.04.2019 |

Asiakas on sellainen, joka valittaa vaikka miten päin toimisimme. Tekisi niin mieli sanoa takaisin parikin valittua sanaa, mutta kun ei voi. Tai voisihan sitä, mutta sitten pitäisi etsiä uusi työpaikka.

Voi kun voittaisin lotossa pari miljoonaa, voisin kerrankin ladata takaisin kaikkien muidenkin puolesta :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa minulle iskee jostain päälle se "lehmän hermo". Jaksan ja jaksan vaikka kuinka kauan.

Vierailija
2/7 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn olemaan räjähtämättä olemalla aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran haukuin asiakkaan niin pystyyn kuin taisin. Sen jälkeen ääni muuttui kellossa ja asiointi on nyt sujuvaa.

Vierailija
4/7 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan sen leikkinä. Kuvittelen, että olemme molemmat näytelmäkerhon harjoituksissa. Silloin jaksaa vetää sen roolin, että muka kiinnostaisi ja olemme todella pahoillamme ja muuta shaibaa.

Vierailija
5/7 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus asiakkaat ovat niin naurettavia palautteissaan, että oikeastaan en tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa. Sitten nauran mielessäni ja ylinäyttelen oikein kuinka pahoillani olen kaikesta pahasta mitä olemme asiakkaalle aiheuttaneet.

Vierailija
6/7 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tullaan hyvin harvoin valittamaan, mutta työkaverilleni tullaan usein. Työkaverini ottaa kaikki valittajat ja heidän valituksensa jotenkin niin henkilökohtaisest, että se on vain ajan kysymys koska hän lähtee sairikselle niiden takia tai sitten hän pimahtaa täysillä asiakkaalle. Se on mielestäni täysin ammattitaidoton asenne ja olen yrittänyt neuvoa häntä ottamaan valitukset eri tavoin.

Ehkä asiakkaat ovat myös huomanneet työkaverini asenteen ja menevät ihan ärsyttääkseen hänen luokseen? Itse olen oppinut hoitamaan valitustilanteet nopeasti ja asiallisesti halki, poikki ja pinoon -tyylisesti niin, että asiakas tuntee tulleensa kuulluksi, mutta myös ymmärtää, että en meinaa jutella asiasta yhtään enempää kuin mitä minä juttelen. Minä päätän missä menee rajat ja ammattivalittajan on tyytyminen niihin.

En ole normaalissa elämässäkään mikään nössö myötäilijä, vaan asiallinen ja asiat eteenpäin vievä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä aina välillä tulee, mutta hoidan tilanteen nopeasti. En liioittele, en hepuloi ja en pelkää ammattivalittajia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan