Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Montako tuntia miehenne pelaa tietokonepelejä viikossa?
Kommentit (5)
eikä mun mielestä ole yhtään paha vaikka vähän pelaisi
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onko sinulla laajastikin noita asioita, mitkä ovat vain lasten juttuja?
Kannattaisi joskus todella perehtyä niihin peleihin ja huomata niiden positiiviset puolet (tokikaan ei silti sulkea silmiään myös negatiivisilta).
X-boxia jotain 20 tuntia viikossa. Joskus ketuttaa:)
Kyllä se joskus harmittaa, meillä ei tosin ole lapsia ja kyllä hän tekee kotitöitä. Itsekin vietän paljon aikaa tietokoneella.
Alue: Aihe vapaa
Arvioisin n. 15 tuntia viikossa, yleensä illalla lasten mentyä nukkumaan. Välillä ottaa pannuun joo.