Lue keskustelun säännöt.
allergiasta: milloin kotona olisi hyvä olla adrenaliinikynä?
14.01.2008 |
Pojallani puhkesi vaikea hasselpähkinäallergia. Olemme tietysti supervarovaisia, mutta mietin pitäisikö kotona silti olla adrenaliinikynä varmuuden vuoksi? Vai millainen ensiapukeino (lääke) olisi hyvä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla