Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

allergiasta: milloin kotona olisi hyvä olla adrenaliinikynä?

Vierailija
14.01.2008 |

Pojallani puhkesi vaikea hasselpähkinäallergia. Olemme tietysti supervarovaisia, mutta mietin pitäisikö kotona silti olla adrenaliinikynä varmuuden vuoksi? Vai millainen ensiapukeino (lääke) olisi hyvä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme