Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei lestadiolaiset! Miten se iltajuttu meni?

Vierailija
08.01.2008 |

Se mitä lapsille sanotaan nukkumaan käydessä?

Jotain synneistä jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä meidän joka olet taivaassa

pyhitetty olkoon sinun nimesi

tulkoon sinun valtakuntasi

ja tapahtukoon sinun tahtosi niin maan päällä kuin myös taivaasa

Anna meille meidän jokapäiväinen leipämme

ja anna meilla anteeksi meidän syntimme niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet

äläkä saata meitä kiusaukseen

vaan päästä meidät pahasta

sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia

iankaikkisesti

amen



t en ole elstadiolainen mutta tunnen monia...

Vierailija
2/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa perheissä saarnataan päivän synnit ja erheet anteeksi. Sitten on mukava hyvällä omallatunnolla käydä nukkumaan, niin lasten kuin aikuistenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotenkin lapsiet vapautettiin niiden tekemistä synneistä tai jotain sen tapasta.

Vierailija
4/4 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla esim Isä meidän tai tuo Levolle laskeun Luojani. Mutta meillä ainakin iltarukouksen lisäksi aina saarnattiin synnit anteeksi puolin ja toisin. Aion jatkaa tapaa kunhan lapsi vähän kasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä