Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Sinä, jolla on aftoja, niin ikäsi? ov

Vierailija
08.01.2008 |

Sanotaan, että 30 v. jälkeen ei enää ilmaannu, katsotaan pitääkö paikkansa av:lla

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äidillä on yhä, ikää yli 70. Pahentuneet vaan vuosittain. Että se siitä.

Vierailija
2/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt 31v on myös ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällöin aftoja tulee - vieläkin. Aftab- merkkisiä tabletteja saa apteekista, laitetaan aftan päälle kuin laastari, auttaa ! Paitsi jos afta nielussa niin sinne ei sitä tabua saa laitettua...

Vierailija
4/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä on ollu mulla ihan penskasta lähtien ja tulee todennäkösesti olemaan hamaan hautaan asti :D

Vierailija
5/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko niitä olla niin, ettei itse ole tajunnut niitä olevan! :O

Vierailija
6/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa afta niin saatte tietoa ja jopa kuvia niistä, löytyy tosi hyvin tietoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat tuli useita mutta alle 10v sitten. Silloin niitä oli tiheään, sen jälkeen satunnaisesti, yleensä muutama suht lyhyellä ajan jaksolla ja sitten pidempi tauko. Ja vain yksi kerrallaan.



Ovatko aftat perinnöllisiä, nimittäin miedän 3v pojalla on ollut myös muutaman kerran. Eka just 2v täytettyään, jolloin siirryttiin apteekin tahnaan hänellä.

Vierailija
8/8 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kokeilin laittaa aftaan tomusokeria, ja se kyllä hieman vie kipua, mutta ei paranna. Samoin sitruunamehu. Kirpaisee eka, mutta sitten helpottaa.