Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette? Sisaruksen hääasiaa. ov

Vierailija
27.01.2008 |

Käytiin tänään äitini luona ja hän sitten kysyi, että mitäs me aiotaan tehdä sisaruksen häiden suhteen ensi viikolla, jäädäänkö me hotelliin yöksi vai ajetaanko me yötä myöten kotiin. Me oltiin miehen kanssa siinä ihan äimän käkenä ja änkättiin siinä sitten, että mitkä häät? Ei meille ole tullut mitään kutsua ja meillä on jo muuta ohjelmaa tuoksi ajaksi. Äitini sitten näytti kutsukirjeen, joka on kuulemma lähetetty marraskuun lopussa ja se oli lähetetty pelkästään lähisuvulle.

Meillä on ensi lauantaina mieheni ukin hautajaiset, tuo mies oli myös mulle ukki hahmo, koska en muista omia isoisiäni. Ja sunnuntaina meidän pitää olla miehen kanssa yksissä harjoituksissa, jotka kestävät koko päivän. Äitini mielestä sisaruksen häät menevät hautajaisten edelle, itse olen eri mieltä asiasta, koska emmehän me edes ole saaneet kutsua. Ja äitini kutsu oli tullut pelkästään hänelle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni kuoleman johdosta.

Vierailija
2/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos välit todella noin etäiset, menisin hautajaisiin. Muutoin kyllä häihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluta häihin. Miksi siis väkisin tunkisitte sinne? En minä ainakaan...

Vierailija
4/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tietysti hirveän noloa, mutta aidosti pelkkä vahinko. Kysytte tietysti mistä on kyse, siinähän se selviää.

Vierailija
5/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos kutsussa olisi esim. ollut Maija Meikäläinen ja lapset, mutta kutsu tuli pelkästään Maija Meikäläiselle ja muut sisarukset ovat saaneet kyllä omat kutsunsa.

Olen viimeeksi tavannut tuon juhlakalun 4 vuotta sitten kummipoikani ristiäisissä, sen jälkeen ei olla tavattu missään juhlissa tms. Emmekä ole koskaan olleet mitenkään niin läheisiä.

Vierailija
6/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nähnyt sisarustasi milloin viimeksi tai puhunut hänen kanssaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko puhunut/kysynyt siskolta asiasta?

Vierailija
8/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä äitinikään ole aikaisemmin maininnut noista sanakaan, vaikka tapaamme äitiänikin kerran viikossa, kun hän tulee lastenvahdiksi meidän harrastuksen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Oletko nähnyt sisarustasi milloin viimeksi tai puhunut hänen kanssaan?

Meistä kukaan ei ole oikeastaan koskaan ollut läheisiä toisilleen, varsinkin aikuisiällä olemme tavallaan kasvaneet erilleen. Ja sisarukseni aloitti perintöriidan viisi vuotta sitten ja hän oikeastaan laittoi silloin välit poikki kaikkiin sisaruksiin sekä äitiini.

Meitä on yhteensä 4 sisarusta.

Vierailija
10/10 |
27.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumminkin heidän juhlapäivänsä. Voitte tapella muulloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi