Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini sanoi, että pian 6v täyttävä poikani on jo liian vanha hahmo paitoihin ym.

Vierailija
08.01.2008 |

Onko näin?



Lapsella on ihan tavallisiakin puseroita, mutta sitten on puseroita, joissa on esim dinosauruksen, spider manin, autot hahmojen, aku ankan ym kuvia.

Äitini mielestä poika on jo liian vanha noihin paitoihin. Kuulema vain pääkallot, tulenlieskat ja lohikäärmeet ovat sopivia kuvia tuon ikäiselle pojalle.



Onko oikeasti näin?

Ei meillä kamalasti noita printtipaitoja ole, mutta kun ovat lapselle mieluisia niin olen joitakin ostanut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 6-vuotias ei todellakaan ole liian vanha lasten hahmopaitoja pitämään. Alakoululaisillakin on niitä.

Vierailija
2/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarissakin vielä näyttää olevan lähes jokaisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vielä 7 ja 9- vuotiaatkin haluavat ja pitävät.

Älä kuuntele äitiäsi tässä, varsinkin jos se olisi lasten ilosta pois.

Vierailija
4/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käsitä noita pääkalloja yms joita näkee ihan pienilläkin =(

En osta omalle 8v pojallekkaan niitä

Vierailija
5/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, kuka niitä lapsilleen ostaa!!

Vierailija
6/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silloinkin ostetaan harkiten, mutta voidaan ostaa, jos näyttää siltä, että poika erottuisi muuten liikaa massasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen kuuluu olla lapsi ja 6-vuotias on sitä vielä pitkään. Kysyhän äidiltäsi, miksi noita asuja valmistetaan isommallakin koolla. . mitä lapsella pitäisi muuten äitisi mielestä olla???