Katsotteko muka oikeasti vanhoja ottamianne kuvia? Itse en tyyliin ikinä
ja en enää jaksa nykyään oikein ottaakaan mitään kuvia, kun en jaksa niitä sitten katsoa.
Kommentit (12)
Älä sitten ota niitä jos noin ahdistaa.
Äläkä muutenkaan kuvittele että mikään sinun ongelmasi koskisi ketään muuta kuin juuri sinua.
En ikinä. Olen viimeiset 15 vuotta miettinyt, että pitäisi teettää tärkeimmistä paperikuvat, mutta en saa aikaan.
Kyllä joskus katson, niitä jotka on albumissa.
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten ota niitä jos noin ahdistaa.
Äläkä muutenkaan kuvittele että mikään sinun ongelmasi koskisi ketään muuta kuin juuri sinua.
Rauhoitu hyvä mamma/pappa.
Totta kai, usein. Se muuttuu tärkeämmäks iän myötä.
Mulla on - vaikka itse sanonkin - niin hienot ajalla ja rakkaudella tehdyt albumit ja fotokirjat, että katselen niitä todella mielelläni.
En katso enkä enää oikeastaan edes ota valokuvia. Jotenkin helpottavaa, että ei tarvitse matkoilla enää raahata kameraa mukana
eikä edes kännykällä ottaa kuvia. Voi ihan vaan keskittyä näkemään silmillään eikä kameran linssin läpi.
Itse mietin tätä pari päivää sitten. Lähinnä siis, että katseleeko muut ottamiaan valokuvia? Itse en, ja lopetinkin kuvien ottamisen n. 15 vuotta sitten. On mulla jotain lapsuudenkuvia, mutta en koskaan katso niitä. Teini-iän nolot kuvat tuhosin ajat sitten.
Katson, siksi niitä otankin. Ottanut jo teinistä asti kun kameran kaltainen ylellisyys omiin näppeihin ilmestyi.
Et katso ikinä tyyliin? Siis vaatteitako tarkoitat tyylillä.