Lue keskustelun säännöt.
Vaestonkasvu on suurin uhka ekosysteemillemme. Mita ajattelette siita te, jotka peraankuulutatte lisaa lapsia tahan maailmaan?
Kommentit (2)
Ei tarvitse liikoja murehtia. Täällä Suomessa väki sopii lisääntymään ja taas siellä, missä on liikakansaa, ihmisiä kuolee aidsiin, kulkutauteihin, sotien seurauksena jne. Luojan työtä siis!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Suomeen lapsia kaivataan lisää, afrikan ja aasian slummeihin tuskin enempää..