Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaestonkasvu on suurin uhka ekosysteemillemme. Mita ajattelette siita te, jotka peraankuulutatte lisaa lapsia tahan maailmaan?

Vierailija
08.01.2008 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen lapsia kaivataan lisää, afrikan ja aasian slummeihin tuskin enempää..

Vierailija
2/2 |
08.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse liikoja murehtia. Täällä Suomessa väki sopii lisääntymään ja taas siellä, missä on liikakansaa, ihmisiä kuolee aidsiin, kulkutauteihin, sotien seurauksena jne. Luojan työtä siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme