Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Chevrolet Trans Portista, 7 hlöä?

Vierailija
14.01.2008 |

Onko parempi vaihtoehto kuin esim voyager? Viekö paljon bensaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand Voyageria, KIA Carnevalia ja Citroen C8:ia. Meidän lasteistuimet mahtuivat vain viimeiseen. Chevroletit ovat harvinaisempia ja siis kalliimpia kuin Chryslerit käytettyinä.

Vierailija
2/2 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensaa vie maantiellä parhaimmillaan n.8 l/100 km, kaupungissa tietty enemmän. Penkit on irrotettavia, eli jos ei tarvii kaikkia istumapaikkoja, niin saa enempi tavaratilaa. Meillä mahtuu vaunut taitettuna kyytiin, vaikka kaikki penkit ois paikallaan. Ajettiin kesällä 3 vkoa Voyagerilla, kun Chevy oli huollossa, eikä tykätty yhtään, oli jotenkin kova ajettava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä