Lue keskustelun säännöt.
Kokemuksia Chevrolet Trans Portista, 7 hlöä?
14.01.2008 |
Onko parempi vaihtoehto kuin esim voyager? Viekö paljon bensaa?
Kommentit (2)
Bensaa vie maantiellä parhaimmillaan n.8 l/100 km, kaupungissa tietty enemmän. Penkit on irrotettavia, eli jos ei tarvii kaikkia istumapaikkoja, niin saa enempi tavaratilaa. Meillä mahtuu vaunut taitettuna kyytiin, vaikka kaikki penkit ois paikallaan. Ajettiin kesällä 3 vkoa Voyagerilla, kun Chevy oli huollossa, eikä tykätty yhtään, oli jotenkin kova ajettava.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Grand Voyageria, KIA Carnevalia ja Citroen C8:ia. Meidän lasteistuimet mahtuivat vain viimeiseen. Chevroletit ovat harvinaisempia ja siis kalliimpia kuin Chryslerit käytettyinä.