Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko sinusta normaalia että nainen alkaa itkeä pillittämään jos vaikka kaatuu ja lyö polvensa?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Vasta tuo vaimo kaatui ja itki kovaan ääneen ja ymmärrän täysin, vaikka itse en itke vaikka löisin kirveellä sormeni poikki. Toiset ovat herkempiä kivulle ja muutenkin.
Paranemisia vaimolle.
Ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vasta tuo vaimo kaatui ja itki kovaan ääneen ja ymmärrän täysin, vaikka itse en itke vaikka löisin kirveellä sormeni poikki. Toiset ovat herkempiä kivulle ja muutenkin.