Lue keskustelun säännöt.
Suoramarkkinointi-huijauksen uusi muotoko?
28.01.2019 |
Autoliikkeet ja maahantuojat lähettelee kotiin mainoksia, joissa on yleiseen hintatasoon nähden aika korkea vaihtorahatarjous omistajan autosta jos vaihtaa auton uuteen. Tarjouksessa tuntuu monesti olevan malli tai muuta tietoa väärin, mikä olisikin hyvin kummallista kun suoraan jostain rekisteristä ne tiedot ottavat, ja myös maininta, että tarkka vaihtohyvitys määritellään auton kunnon jne mukaan.
Eli meneekö tämä niin, että houkutellaan ihminen liikkeeseen ja kiinnostumaan tuotteesta, ja sitten lyödään pöytään pikku painovirheen perusteella selvästi pienempi hyvitystarjous kun "ai se olikin tämä malli eikä toi, jaa kilometrejä onkin vähän enemmän" jne.?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hyvä kysymys.