Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esperi Caren johto rautoihin

Vierailija
28.01.2019 |

Ja heti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä esperi geellä on oikein tapahtunut,multa on mennyt kyllä itse asia ohi.

Vierailija
2/5 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissä esitettyjen väittämien mukaan vanhusten useita vakavia laiminlyöntejä ja liian vähän henkilökuntaa. Toimitusjohtaja netonnut parissa vuodessa lähes kuuden miljoonan euron tulot.

Semmoisessa paikassa suomalaiset vanhukset :0.

Ihan kamala tauti tuo ahneus :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä esperi geellä on oikein tapahtunut,multa on mennyt kyllä itse asia ohi.

Hoivaskandaalin keskellä oleva Esperi kasvaa kovaa ja tekee tappiota – Suomeen ei ole maksettu veroja viime vuosina

https://yle.fi/uutiset/3-10616935

Ylen laaja selvitys paljastaa Esperi Caren hoivakotien karuja käytäntöjä: sängystä pudonneet jätetty lattialle, hoivakoti välillä ilman hoitajaa

https://yle.fi/uutiset/3-10617945

Vierailija
4/5 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lehdissä esitettyjen väittämien mukaan vanhusten useita vakavia laiminlyöntejä ja liian vähän henkilökuntaa. Toimitusjohtaja netonnut parissa vuodessa lähes kuuden miljoonan euron tulot.

Semmoisessa paikassa suomalaiset vanhukset :0.

Ihan kamala tauti tuo ahneus :(.

Ahneuskupla on puhkeamassa seuraavina vuosikymmeninä. Sitten tämä kaikki romahtaa ja syttyy kolmas maailmansota ja satoja miljoonia ihmisiä kuolee.

Vierailija
5/5 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi että, kun mä en tiedä, pitäiskö itkeä vaiko nauraa noille kommenteille "hiljaiset viestit jääneet kuulematta".

Työntekijät uhanneet jopa lakolla.

Ahneus on kyllä pahempi kuin diabetes. Se ei tee pelkästään sokeaksi vaan myös kuuroksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi