Saako asiakaspalvelija lyödä luurin korvaan asiakkaalle?
Mitä mieltä olette missä menee inhimillinen raja heittää luuri kiinni soittajalle?
Kommentit (7)
No ei kyllä minun mielestäni.Tee valitus.
Asiakas kutsui minua "s***kelin huoraksi", sai kyllä luurin korvaansa siinä vaiheessa.
Mulle ei ole koskaan tullut tällaista eteen mutta joihinkin puheluihin on ollut pakko sanoa ettei tämä keskustelu johda nyt enää mihinkään jolloin asiakas on heittänyt luurit korvaan.
Saa. Hoidan yritysmyyntiä ja eräs asiakas oli ostanut tuotteen kilpailijalta . Joka oli mennyt rikki.
Halusi minulta apua sen korjaamiseen.
Kerroin 3 krt en voi auttaa. Vetosi pitkään asiakassuhteeseen, kerroin hän on ostanut laitteen kilpailijalta, en voi auttaa siinä. Otti yhteyttä sähköpostitse, joka oli kirjoitettu niin epäselvästi, jos kollegani olisi lukenut sen, tämä olisi soittanut asiakkaalle.
Onneksi huomasin viestin ja vastasin kuten puhelimitse kävimme asian läpi, en voi auttaa. Laittoi tämän jälkeen. Saman viestin naapuritiimiin. Josta sattumoisin kysyttiin minulta apua ja vastasin älä vastaa mitään.
Tämän jälkeen mies vielä kerran soitti, sattumoisin taas tuli puhelu minulle.
Kerroin minä en voi auttaa, naapuritiimi ei voi auttaa, mies jatkoi ja jatkoi, hän sanoi jos haluaisin, voisin auttaa. Vastasin en voi ja löin luurin kiinni.
Seuraavana päivänä soitin tutulle sihteerille ja kerroin mitä oli tapahtunut.
Meni pari pv ja sihteeri soitti ja sanoi asia on kunnossa.
Kaikkea paskaa ei tarvi kuunnella, mutta ystävällinen kannattaa aina olla.
Mulle lyötiin kriisipuhelimesta luuri kiinni ollessani Tampereella myös vastaanotto puheluissa kun ei auttanut samalla tavalla kun puhun huono suomi niin ärsyttää kun ei osata puhelimessa paneutua vaan on heti niin tärkeää sitte mä Kostin. Jäi pahamieli mutta semmosta se. Useimmiten ei ees saa kiinni asiakaspalveluiden aikoihin..
On vähän katalaa kun puolintoisin palvelijaa ja sillee.
En tiädä mutta traumoja on
Mielestäni olisi kohteliasta ilmoittaa että tämä puhelu loppuu nyt, kuulemiin tai hei hei. Ja sen jälkeen laskea luuri nätisti, ei tarvitse heittää tai lyödä. Mutta jos vain katkaisee puhelun naps, niin ei hyvä.
Totta kai saa, jos uhkaillaan, haistatellaan tai huudetaan asiattomuuksia korvaan.
Jos kohtelee toista kuin koiraa, mitä luulee saavansa takaisin?