Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

1000e:lla per kuukausi saa luksusauto Jaguar I-Pacen (täyssähköauto) käyttöön yksityisleasingin kautta

Vierailija
01.01.2019 |

Tuohon sisältyy kasko. Siis 1000e maksaa, jos ei aja kovin paljon. Hinta nousee jos ajomäärät kasvaa.
95 kWh akku autossa eli lähes yhtä suuri kuin Teslan kalleimmissa malleissa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten? Laitan mieluummin tuon tonnin kuussa osakkeisiin kuin autovuokraan.

Vierailija
2/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs sitten? Laitan mieluummin tuon tonnin kuussa osakkeisiin kuin autovuokraan.

Osakkeilla voi olla vaikea liikkua paikasta A paikkaan B.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan sähköautoa? Mä preferoin isoja besoja, että saadaan pidempää kesää tänne landelle (Suomeen). Tää ilmastohypetys on ihan persiistä.

Vierailija
4/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon sisältyy kasko. Siis 1000e maksaa, jos ei aja kovin paljon. Hinta nousee jos ajomäärät kasvaa.

95 kWh akku autossa eli lähes yhtä suuri kuin Teslan kalleimmissa malleissa.

En ihan ymmärrä logiikkaa, että maksaa hirveästi autosta, jos ei aja kovin paljon.

Vierailija
5/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

11000 eurolla (1 vuoden vuokrat) ja tonnilla muut kulut saa autoa moneksi vuodeksi eteenpäin.

Vierailija
6/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon sisältyy kasko. Siis 1000e maksaa, jos ei aja kovin paljon. Hinta nousee jos ajomäärät kasvaa.

95 kWh akku autossa eli lähes yhtä suuri kuin Teslan kalleimmissa malleissa.

En ihan ymmärrä logiikkaa, että maksaa hirveästi autosta, jos ei aja kovin paljon.

Haluaa ajaa ne 10000km vuodessa laadukkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kätevä Suomen talvessa.

Vierailija
8/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kätevä Suomen talvessa.

Jos on lämmin talli käytössä (jossa voi myös ladata) niin kyllä se menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohon sisältyy kasko. Siis 1000e maksaa, jos ei aja kovin paljon. Hinta nousee jos ajomäärät kasvaa.

95 kWh akku autossa eli lähes yhtä suuri kuin Teslan kalleimmissa malleissa.

En ihan ymmärrä logiikkaa, että maksaa hirveästi autosta, jos ei aja kovin paljon.

Haluaa ajaa ne 10000km vuodessa laadukkaasti.

Niin, toki jos ajaa nuo vähät kilometrinsä maantietä, niin sittenhän noin voi olla. Kaupungissa vähän eri juttu.

Vierailija
10/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kätevä Suomen talvessa.

Jos on lämmin talli käytössä (jossa voi myös ladata) niin kyllä se menee.

Mitä sillä lämpimällä tallilla sähköauton kanssa tekee?

Niistähän on hyötyä bensoille ja dieseleille, jotka ovat niin jäässä aamuisin että pitää ajaa varovaisesti ainakin 15 minuuttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kätevä Suomen talvessa.

Jos on lämmin talli käytössä (jossa voi myös ladata) niin kyllä se menee.

Mitä sillä lämpimällä tallilla sähköauton kanssa tekee?

Niistähän on hyötyä bensoille ja dieseleille, jotka ovat niin jäässä aamuisin että pitää ajaa varovaisesti ainakin 15 minuuttia.

Akun kapasiteetti alenee jos akku kylmenee. Kun lähtiessä tallista akku on lämmin (ja koko auto), toimintasäde on paljon pidempi.

Vierailija
12/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kätevä Suomen talvessa.

Jos on lämmin talli käytössä (jossa voi myös ladata) niin kyllä se menee.

Mitä sillä lämpimällä tallilla sähköauton kanssa tekee?

Niistähän on hyötyä bensoille ja dieseleille, jotka ovat niin jäässä aamuisin että pitää ajaa varovaisesti ainakin 15 minuuttia.

Sähköauton lämpiäminen sulaksi voi kestää tovin kun ei siihen ohjaamon lämmittämiseen ehkä tehoa ole ihan ylinmäärin mitoitettu. Akku myös antaa kylmänä varauksestaan huonommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kätevä Suomen talvessa.

Jos on lämmin talli käytössä (jossa voi myös ladata) niin kyllä se menee.

Mitä sillä lämpimällä tallilla sähköauton kanssa tekee?

Niistähän on hyötyä bensoille ja dieseleille, jotka ovat niin jäässä aamuisin että pitää ajaa varovaisesti ainakin 15 minuuttia.

Akun kapasiteetti alenee jos akku kylmenee. Kun lähtiessä tallista akku on lämmin (ja koko auto), toimintasäde on paljon pidempi.

Kai niillä sen vartin työmatkan saa silti ajetuksi, ja sitten halliin lämpenemään ja akku palautumaan.

Vierailija
14/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kätevä Suomen talvessa.

Jos on lämmin talli käytössä (jossa voi myös ladata) niin kyllä se menee.

Mitä sillä lämpimällä tallilla sähköauton kanssa tekee?

Niistähän on hyötyä bensoille ja dieseleille, jotka ovat niin jäässä aamuisin että pitää ajaa varovaisesti ainakin 15 minuuttia.

Sähköauton lämpiäminen sulaksi voi kestää tovin kun ei siihen ohjaamon lämmittämiseen ehkä tehoa ole ihan ylinmäärin mitoitettu. Akku myös antaa kylmänä varauksestaan huonommin.

Ai nekö on noin tiukilla vielä nykytekniikalla? Luulin että puhaltavat saman tien lämpimäksi matkustamon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kovin häävin näköinen.

En usko että irtoaa pildeä tuolaisella: en siis hanki

Vierailija
16/16 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi kätevä Suomen talvessa.

Jos on lämmin talli käytössä (jossa voi myös ladata) niin kyllä se menee.

Mitä sillä lämpimällä tallilla sähköauton kanssa tekee?

Niistähän on hyötyä bensoille ja dieseleille, jotka ovat niin jäässä aamuisin että pitää ajaa varovaisesti ainakin 15 minuuttia.

Sähköauton lämpiäminen sulaksi voi kestää tovin kun ei siihen ohjaamon lämmittämiseen ehkä tehoa ole ihan ylinmäärin mitoitettu. Akku myös antaa kylmänä varauksestaan huonommin.

Ai nekö on noin tiukilla vielä nykytekniikalla? Luulin että puhaltavat saman tien lämpimäksi matkustamon.

Tietenkin heti puhaltavat lämmintä matkustamoon, mutta en tiedä kuinka suuritehoisen lämmitysvastuksen ovat laittaneet, kun 1200v sisätilalämmittimellä menee pakkasilla yli tunti saada kärry lämpimäksi. Tietty jollain 5kw teholla lämpenisi alle vartissa, mutta se lohkaisee jo toimintamatkasta melko isosti.